Wednesday, August 17, 2011

Søstre for alltid


Det er igjen på tide å sende 2 søte mennesker til det store utland:(
Jeg syns dette er like tøft hver gang,men jeg tror disse vil klare seg fint:)
Mine kjære "søstre" maria og karina reiser til hvert sitt sted i USA for å studere og bo hos vertsfamilier.
Jeg er både misunnelig og lei meg samtidig.
Dette er 2 jenter som har gjort utrolig mye for meg,og som jeg har blitt meget glad i <3 <3
De har blitt lillesøstre for meg og vi kan snakke om alt mulig.
De støtter deg i gode og onde dager,og det fins godhet i dem<3
Jeg håper dere får noen fantastiske måneder og at dere tar bilder som jeg kan se når dere kommer hjem igjen:):)
Jeg står med glede klar på gardermoen når dere kommer hjem igjen.
I mens har vi facebook og skype<3

Gud har store planer for dere og jeg vet han kommer til å passe på dere de neste månedene.. Jeg skal tenke på dere og be for dere <3
Dere vokser opp så fort :( jaja,men søte er dere:)
Kos dere,ses på skype:) <3
Glad i dere<3 <3 <3 i will miss you

1 comment: