Wednesday, August 10, 2011

Livet går videre


Nå har det gått noen uker siden terror angrepene i Oslo og på Utøya,og jeg merker det er godt å kunne puste ut litt.
Dette skal ikke glemmes,men det var på tide å kunne få tenke på noe annet.
Det har også rukket å bli 10.august og jeg lurer på: hvor ble sommeren av??
Har ikke akkurat gjort så veldig mye,men tiden står absolutt ikke stille forde.

Min sommer har egentlig vært veldig fin.
Jeg har brukt mye tid med gode venner:)
Jeg har en fast vennegjeng som virkelig har vært aller tiders denne sommeren:)
Vi har møttes MINST en dag i uka siden min bursdag 16.juni<3
Det kaller jeg gode venner:)
Vi blir aldri lei av hverandre og vi har ALLTID noe å snakke om.
Eller så blir det mye spilling av buzz og alias:)
Med denne gjengen glemmer jeg alt som heter klokke og andre avtaler.
De har virkelig vært gode å ha rundt seg i både gode og onde dager<3

Nå gleder jeg meg til å starte opp den vanlige hverdagen på emmaus,for jeg har savnet stedet og personene masse i sommer<3
Jeg tror Gud har planlagt mye på emmaus utover høsten og jeg ser frem til å være en del av det.

Husk: vi kan klare mye aleine,men i ett fellesskap kan man utføre mye mer<3
Venner er viktig<3

God bless

No comments: