Monday, August 22, 2011

Life`s go on


Det er alltid noen som skal flytte for ett år for å gå på bibelskole eller folkehøyskole,og kjære nydelige Sigrid er en av dem :(
Dette er ei jente som jeg har blitt veldig glad i og som har hjulpet meg mye.
Derfor kommer jeg til å savne henne masse det neste året.
Sigrid er ei jente som er dyktig på mye og en fantastisk jente som gud er sykt stolt av. Det er i hvert fall jeg <3
Sigrid er også flink til å se folk,enten de er glade eller trenger en klem eller en prat når ting er tøft. Hun har fått en stor plass i mitt hjerte og jeg unner henne alt godt fremover<3

Hun skal til ett fantastisk sted,med bra folk,bra linje og den skolen er heldige som får ha henne der:)
Jeg ønsker deg all hell og lykke Sigrid og ett megabra år,så ses vi plutselig.
Jeg er veldig glad ideg.
Emmaus blir ikke det samme uten deg <3

No comments: